Najczęściej zadawane pytania przez Klientów.

Poniżej przedstawiamy Państwu listę pytań, jakie najczęściej zadają nasi klienci, zarówno na etapie wykonywania prac remontowych przez naszą firmę, jak również samego planowania prac.

  • Czy wykonanie wstępnego kosztorysu prac jest płatne?

    Orientacyjny kosztorys prac jest wykonywany dla Klientów nieodpłatnie. Celem kosztorysu orientacyjnego jest ogólna wycena zakresu prac i szacunkowy czas trwania remontu. W przypadku niewielkich zleceń kosztorys jest sporządzany na miejscu u Klienta. Natomiast przy remontach kompleksowych kosztorys jest wysyłany drogą mailową w kolejnym dniu.

  • Czym różni się kosztorys orientacyjny (wstępny) od kosztorysu końcowego?

    Kosztorys orientacyjny jest wykonywany na wstępie, przed rozpoczęciem prac, natomiast kosztorys końcowy jest wykonywany po wykonaniu zlecenia. Wstępna wycena nie jest jednak równoznaczna ze szczegółowym kosztorysem zlecenia i może się od niego różnić. Jest to uzależnione od zmiany zakresu prac przez Klienta lub z przyczyn technologicznych niemożliwych do wycenienia we wstępnym kosztorysie. Powody np. (ściany pokryte tapetami, panelami, boazerią, podłoga przykryta panelami i i inne).

    Wszystkie dodatkowe prace które mogą podwyższyć koszty wykonania zlecenia, a są niezbędne do wykonania w trakcie remontu są konsultowane z Klientami.

  • Jak wygląda proces rezerwacji terminu prac remontowych?

    Po przedstawieniu kosztorysu orientacyjnego Klient ma 2-3 dni na podjęcie decyzji i rezerwacje terminu. Po rezerwacji terminu i podjęciu decyzji o wyborze naszej firmy ustalamy kolejny termin spotkania celem wykonania listy materiałów potrzebnych do wykonania remontu.

  • Jak wygląda proces wyboru, zakupu i transportu materiałów?

    Nasz firma z racji długiego stażu na rynku i uczestniczenia w wielu szkoleniach posiada szeroką wiedzę na temat materiałów budowlanych i wykończeniowych, dlatego służy Klientom swoją pomocą.

    W razie potrzeby chętnie towarzyszymy naszym klientom przy zakupach materiałów wykończeniowych w sklepach czy hurtowniach, nieodpłatnie.

    Materiały budowlane kupujemy w hurtowni, dzięki temu ich ceny są konkurencyjne. Transport materiałów budowlanych jest nieodpłatny.

  • Ile czasu zajmie remont całego mieszkania czy np. łazienki?

    Po ustaleniu z klientem dokładnego zakresu prac, bez zmian w trakcie prac ze strony Klienta jesteśmy w stanie oszacować czas trwania remontu z 90% dokładnością. Nie wszystko jednak da się przewidzieć, niejednokrotnie dopiero skucie starych kafelków czy boazerii lub odsłonięcie rur uwidacznia zakres dodatkowych prac niezbędnych do wykonania i tym samym wydłuża czas trwania remontu. Dlatego nie jesteśmy w stanie oszacować dokładnego czasu potrzebnego na remont.

  • Czy istnieje potrzeba opuszczenia mieszkania przy kompleksowym jego remoncie?

    Kwestia ta jest każdorazowo ustalana indywidualnie z Klientami? Nie każdy ma przecież możliwość przeniesienia się do innego mieszkania na czas trwania remontu. Jeśli opuszczenie mieszkania nie jest możliwe staramy się prowadzić prace w sposób możliwie najmniej kolidujący z codziennym życiem mieszkańców. Niemniej jednak hałas czy nieporządek w trakcie remontu jest czymś czego niestety nie da się uniknąć.

  • Czy istnieje możliwość obejrzenia prac wykonanych przez firmę?

    Oczywiście udostępniamy naszym klientom obejrzenie gotowych prac oraz w czasie ich trwania. Musimy tylko zapytać o zgodę klientów i ustalić dla nich dogodny termin. Na tym etapie nasz rodzinna firma pozyskuje kolejne zlecenia głównie w drodze rekomendacji od dotychczasowych Klientów. Zwykle przyszli Klienci zwracają się do nas po obejrzeniu u swoich znajomych czy rodziny wykonanych przez nas remontów.

  • Czy wasza firma sprząta po pracy?

    Prawie każdy Klient zadaje to pytanie. Jest to pytanie jak najbardziej uzasadnione. Niejednokrotnie spotkaliśmy się z Klientami, którzy skarżyli się na inną firmę która po sobie nie sprzątała zostawiając wszystko na ich głowie. Kończąc każdą pracę sprzątamy dokładnie miejsce prac codziennie, a na koniec łącznie z myciem podłóg, dopiero po tym etapie następuję odbiór prac i rozliczenie z Klientem.

  • Czy pracownicy firmy palą papierosy i piją alkohol w trakcie remontu?

    Czasy w których tego typu zachowania pracowników były w wielu firmach na porządku dziennym mamy nadzieje że odeszły w nie pamięć. Chociaż czasami Klienci spotykają się z tego typu zachowaniem pracowników. Powierzając nam wykonanie remontu mogą być Państwo pewni, że nie doświadczą Państwo tego typu problemów. Podchodzimy do naszych działań profesjonalnie i nie możemy sobie pozwolić na takie zachowanie.

Jeśli nasuwają się Państwu pytania które powinniśmy umieścić w powyższej bazie pytań i odpowiedzi to zachęcamy do kontaktu z nami.

Art-Remo . 2011 . wszystkie prawa zastrzezone . design : Internt-Media.pl